Studiedag

Hej, nu sitter jag här  på min studiedag i min säng och kolla lite på tv när jag egentligen skulle till växjö och shoppa lite. Men det blev inte så, för på kvällen fick jag lite känningar att jag höll på bli sjuk och det stämmde. Inte för att vara mesig eller något men jag hade så ont i halsen att jag inte kunde svälja och när jag försökte sväjla gjorde det så ont att jag nästan höll på att gråta. Har nog aldrig haft så ont i halsen förut. Så på morgonen körde pappa ut till apoteket och köpte 4 olika halstabletter! haha så gulligt av honom. Jag får väl dra upp till växjö på lördag i stället och verkligen hoppas på att jag inte bli mer sjukt! Har ju matte prov, lagfest, match, julskyltning som väntar på mig!!!

Men ha det så bra och hoppas ni inte bli små sjuk som jag..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0