Sleten som tusan

Ja då var helgen över och jag kan säga att det blev inte så mycket gjort. Fredagen var en slappedag, latade och tjockade mig lite framför tvn.
Lördagen så började med Kräftskiva på kvällen och sen fick jag lite beslut ångerst om man skulle till Speak eller till Urshult. Men det blev faktsist inget av det utan övertalade Jens att komma över och kolla på en film i stället
Söndagen så kom J och som vanligt gjorde vi inget vettigt. Gick en runda på IKEA bara men för det mesta så låg vi bara och snackade bort hela söndagen som vanligt.

Kom hem från träningen för en timme sedan och jag kan säga att det känns i hela kroppen. inte för att träningen var extra jobbig än var den bruka vara utan att man kanske är lite otränad! haha

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0