Första veckan avklarad bara tre kvar!

Då har man jobbat en hel vecka, bara tre veckor kvar... Ja va ska man säga om jobbet? Ganska ensamt och man är tvungen att stiga ut riktigt tidigt på morgonen. Vissa dagar börjar man vid 5! "roligt" Men sen vid 10 tiden har man rast i typ 3 timmar och sen  börjar man vid ett tiden igen och jobba en timme bara så jag ska inte klaga.

Igår var jag riktigt dukig och var ute och sprang en rejäl runda.. Mitt i rudan började det spöregna så det var bara att springa fort som tusan hem. Tro nog inte att jag ha sprungit så fort som jag gjorde då

Ikväll bli det kila hem till M. Filmkväll med tacos och poppcorn är det som är tänkt.

Ha det

/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0